Правила за извършване на доставка
Доставките от нашия онлайн магазин се извършват чрез куриерските компании Еконт Експрес и Спиди, с покритие на цялата територия на България.
Куриерските такси са за сметка на клиента, освен ако изрично не е посочено, че продуктът се доставя безплатно. Таксите за доставка се определят съгласно официалните тарифи на избрания куриер и не подлежат на наше изменение или преференции. Ориентировъчни тарифи можете да откриете на следните адреси: Тарифи на Еконт Експрес и Тарифи на Спиди.
Срокът за доставка е обикновено между 1 и 2 работни дни, в зависимост от избрания куриер, дестинацията (град, село, отдалечен район), както и от това дали пратката е до офис, адрес или автомат. Посочените срокове в сайта са ориентировъчни. Доставката до личен адрес или до отдалечени населени места може да бъде по-бавна и/или с по-висока такса.
Всички пратки се изпращат с активирана услуга „Преглед и тест“, която позволява на клиента да отвори пратката преди плащане, да тества продукта (ако това е приложимо) и да откаже получаването на място, без да я заплаща.
Ако клиентът откаже или не получи изпратена пратка, той дължи стойността на куриерските разходи в двете посоки – от търговеца до клиента и обратно от клиента до търговеца. Тези разходи подлежат на възстановяване при следваща поръчка или чрез куриерско събиране.
При кампании с безплатна доставка, това условие важи само за пратки до определен лимит, посочен на сайта. Не носим отговорност за забавяния, причинени от куриерските компании. За въпроси и съдействие относно доставка, можете да се свържете с нас на support@smartko.store.